KALUĐEROVIĆ:DAĆU 165% SVOJIH MOGUĆNOSTI U DERBIJU

Posted: decembar 5, 2011 in VESTI

Beograd 25 novembar 2011

Andrija Kaluđerović, trenutno naš najtraženiji napadač dao je ekskluzivni intervju za SPORTcKU direktno iz karantina Crvene Zvezde.
-Daću 165% svojih mogućnosti u predstojećem derbiju, to je lepa okrugla cifra i čini mi se da ranije niko nije slično nešto obećavao. Mislim da su neki igrači ranije najavljivali 110% ili možda čak 120%, ali čini mi se da niko nije obećao 165% svojih mogućnosti. Znači ja sam brend i institucija za sebe, ne bi me džabe tražio korejski Inčon. Još od malena pomerao sam granice izgarajući na terenu. Nadam se da će se kockice, kako se to kaže, sklopiti u predstojećem derbiju i nek pobedi bolji tj. Crvena Zvezda. Završava skromni Andrija svoj intervju za SPORTcKU.

 
Kaldujer

Ostavite odgovor

