PANTIĆ: OSUJETIO SAM POKUŠAJ UZURPACIJE MESTA SEKRETARA OMLADINE LDP-a OD STRANE IVANA ĆURKOVIĆA!

Posted: decembar 21, 2011 in VESTI
Oznake:, , , , ,

Vračar 21 decembar 2011

Legenda sportskog novinarstva, istaknuti član naše redakcije Milojko Pantić tvrdi da je sprečio pokušaj infiltracije Ivana Ćurkovića u omladinu LDP-a.
-Na jednom banketu LDP-a u sasvim opuštenoj atmosferi posle nekoliko popijenih čašica, primetio sam jednog korpulentnog gospodina kako zbija šale sa sportskom tematikom. U početku ništa mi nije bilo sumljivo, tek posle nekoliko popijenih viskija proradio je moj novinarski instinkt. Prišao sam društvu i pažljivo oslušnuo. Taj isti gospodin zabavljao je omladinu šalam na račun dominacije Partizana nad Crvenom Zvezdom. Tada su mi se sve kockice složile. Odmah sam nasrnuo na dotičnog gospodina ne dajući mu šansu ni da shvati šta se dešava. Prepoznao sam Ćurketovu masku, iako po godinama i izgledu niko ne bi rekao da je to on. Taj zlikovac čak ni tada nije imao časti da prizna, već je urikao „Zašto čoveče, šta sam ti zgrešio“. Okupljeni su bili pomalo iznenađeni razvojem situacije, ali kasnije sve sam jasno objasnio. Naravno Ćurković nikada neće priznati šta se desilo, kao što nije ni priznao uzurpaciju Olimpijskog komiteta Srbije. Neverujem da će mu ikada posle ovoga pasti na pamet nešto slično. – Za SPORTcKU Milojko Pantić.

Ostavite odgovor

