PO IZBORU ČITALACA SPORTckE SPORTISTA GODINE/ ZLATNI LJOMBER 2011 MARKO PANTELIĆ! – PANTELIĆ: POZIVAM SVE FANOVE SPORTcKE DA BESPLATNO PROVEDU NOVU GODINU U MOM RESTORANU MARCO!!!

Posted: decembar 31, 2011 in LAUREATI SPORTcKE
Oznake:, , , ,

Restoran Marco 31 decembar 2011

Neizvesna borba do samog kraja! Mnogo kandidata za sportistu godine / „Zlatnog ljombera“ ove godine. Po ljubilarni 312 put „Zlatni ljomber“ odlazi Marku Panteliću. U samoj završnici Marko Pantelić odnosi nagradu ispred nosa Marku Šćepoviću. Dakle dva Marka ponos svih Srbo-crnogoraca! Sam Marko Pantelić odušeljen je ovom nagradom!

SPORTcKA: Da li ste očekivali ovu nagradu?
PANTELIĆ: Ni u najluđim snovima, nisam ni smeo da se nadam nečemu ovakvom, ovo je najveće priznanje u mom životu!
SPORTcKA: Šta mislite da je navelo fanove SPORTcke da glasaju baš za vas?!
PANTELIĆ: Mislim pre svega moje rodoljublje, zatim stil oblačenja, sigurno nastupi za reprezentaciju. I ptice na grani znaju da sam patriota, sve za majku Srbiju i Crvenu Zvezdu. Mislim teško da je neko ostao ravnodušan na moje izbegavanje opsajda u stilu Filipa Pipa Inzagija. Ne bih da sam lažno skroman, glavni sam krivac za uspeh repke. Znam da je krivo nekim dušmanima, ali mogu samo da zavide Pantelinju! Kao što se kaže brate untačbl sam!
SPORTcKA: Kako će te proslaviti osvajanje ovog priznanja?
Pantelić: Debra brate biće ludnica ovde u mom restoranu. Ima da pravimo haos za novu, pozivam sve fanove SPORTcKE koi su glasali za moju malenkost da besplatno o svom trošku prave lom il ludaru ovde!
SPORTcKA: Šta želite da poručite fanovima SPORTcKE u 2012
Pantelić: Brate realno sam vrh bate!

Ostavite odgovor

