KLEOPATRA ZA SPORTcKU: FUDBALERI SRBIJE OSVAJAJU EURO 2012, MANČESTER UND LIGU ŠAMPIONA, ZVEZDA PRVAK U FUDBALU I KOŠARCI!

Posted: januar 3, 2012 in VESTI
Oznake:, , , , ,

Bečmen 2 januar 2012

Predstoji nam nova 2012, uzbudljiva olimpijska godina. Potražili smo savet od nekrunisane balkanske kraljice proroka gospođe Kleopatre – najvećeg sportskog prognozera posle Milana Tarota i hobotnice Pola.

SPORTcKA: Igrate li kladionicu redovno?
Kleopatra: Redovno, ove godine uzela sam 36.000 eura. Pozvala bih ovom prilikom fanove SPORTcKE da pozovu moj lajn 9000/314-348 za tipove. Dobitak 99% garantujem ikonom Svetoga Nikole moje krsne slave.
SPORTcKA: Da pređemo na stvar pobednik lige šampiona?
Kleopatra: Mančester junajted, u finalu dobijaju Barsu strelci Rud Van Nisteroj I Skols!
SPORTcKA: Pobednik Evra 2012 u Poljskoj i Ukrajini?
Kleopatra: Srbi slavite već, Srbija evro pobednik – Deki Stanković najbolji strelac šampionata, inače moj rođak preko svekrve.
SPORTcKA: Koliko zlata za Srbiju na OI u Londonu?
Kleopatra: Između 12 i 15!
SPORTcKA: Smak Sveta 2012?
Kleopatra: Moguće šanse su 50-50
SPORTcKA: Na domaćem planu, Fudbal, Košarka?
Kleopatra: Nastavak apsolutne dominacije Zvezde u svim segmentima! Nije što sam delijka ali da se našalim, zna se da svi Srbi navijaju za Zvezdu!
SPORTcKA: Šta imate da poručite fanovima SPORTcKE u 2012.
Kleopatra: Budite još više pravoslavni sve će doći samo od sebe. Ako bude nekih problema tu sam ja da ih rešim.

Ostavite odgovor

