VOĐA TORCIDE: DOŠLI SMO IĆ U KAZALIŠTE I POSETITI KUĆU CVIJEĆA

Posted: januar 27, 2012 in VESTI
Oznake:, , , , ,

Split – Beograd 27. januar 2012

Vođa navijača spitskog Hajduka Ante Jelačić u izjavi za SPORTcKU demantuje glasine da su došli praviti nerede i provocirati lokalno stanovništvo uoči polufinalu evropskog prvenstva u rukometu.

– Zaboga mi Hrvati poznati smo ko civilizirana nacija. Nismo mi ko srbo – četnička banda. Ne možemo se mi spuštati na njihov nivo. Kada je neko uopšte imao probleme u Hrvatskoj? Kad je nekome razbijen auto? Da li je neko Srbin ili drugo niže biće nikada nije bio problem. Mi Hrvati uvek smo bili gostoprimljivi prema sviju. Sjećam se priča još moga staroga, kak je krasno ugostio Srbe u Jasenovcu. Dakle nismo došli praviti probleme, već ić u kazalište i kuću cveća. Možda dovatiti koju pjesku i koju Srbicu za guzicu. Otić će mo sigurno do Zemuna, najistočnijeg hrvatskoga grada. To je sve! Ne zanima nas rukomet niti ikakvi sukobi. Nemamo čak ni karte za tekmu! Još jednom napominjem došli smo videti Beograd – tursku kasabu čisto turistički. Nemamo mi iz Europe često prilike videt ovako nešto. Kad sam već ovdje pozdravio bi celu traktor brigadu iz Knina. – Završava ljubazni gospodin Jelačić.

Ostavite odgovor

