VIKEND DOJAVA! MILAN TAROT “ IGRAJTE NA MANČESTER I LION, SEVERININO DETE ZVAĆE SE MILORAD, ŠEŠELJ DOBIJA NA IZBORIMA“

Posted: februar 10, 2012 in DOJAVE, VIDEO
Oznake:, , , , , , ,

Laktaši 10. februar 2012

Vikend dojava SPORTcKE GALAKSIJE! U Saradnji sa Milanom Tarotom najvećim medijumom na Baklanu, a i šire, nepravedno proteranim iz Srbije. prongoziramo rezultate sportskih i estradnih događaja. Ovog vikenda gospodin Tarot savetuje fanove SPORTcKE da odigraju na Mančester i Lion.

-“ Sve što posedujete uložite na Mančester i Lion, ako treba zadužite se i kod zelenaša. Neće Fergi dozvoliti poraz, znam ga ja još dok je trenirao FK Šajkaš, stari je to vuk. Mnogi me pitaju ovih dana i za jedan od najvećih problema Srbije. Kako će se zvati Severinina beba? Ja kažem Milorad pa nek crknu dušmani. Sa druge strane siguran sam da Voja Šešelj dobija izbore i na parlamentarnom i na lokalnom nivou. Siguran sam 110%, ja sam predvideo i njegovu zamalo smrt, tj. atentat stranih službi. Izašla mi je karta vola u kupusu, što asocira na njega i odmah sam povezao te dve stvari. Pokušao sam da kontaktiram Haški tribunal i javnost, ali su me sprečile tamne sile i strane obaveštajne službe. – Završava gospodin Tarot.

Svi fanovi koji odigraju ove kombinacije dužni su SPORTcKOJ da uplate 30% eventualnog dobitka, čisto radi podmirenja administrativnih troškova. Puno sreće želi vam uredništvo portala!

Ostavite odgovor

