PIŽON: DA SU MI REKLI ZA LEKIĆA JUGOSLAVIJA BI BILA PRVAK SVETA

Posted: februar 14, 2012 in VESTI
Oznake:, , , , ,

Beograd 14. februar 2012

Novi skandal na pomolu u FSS. Bivši selektor Vladimir Petrović Pižon odlučio je da prekine ćutanje i iznese prljav veš u javnost. Teške optužbe pale su na račun čelnih ljudi fudbalskog saveza.

– Godinama žigosan sam kao glavni krivac za neuspeh reprezentacije. Dosta mi je toga, neći više da ćutim! Pa ja sam bio samo trener i ništa drugo. Dovodili su mi razne igrače, pružio sam svima šansu, ne mogu ja da izađem na teren i igram. Uredu nećemo videti Euro, ali niko ne govori o odgovornosti čelnika fudbalskog saveze i pojedinih menadžera. Evo na primer ja nisam skoro ni znao za ovog malog Lekića, gde su bili razni menadžeri i fudbalski radnici da ga proguraju u reprezentaciju. Gledam pre neki dan na TV-u i ono spektakl, mladić postiže dva gola, a Mesi nijedan. Kako je mogao takav talenat da promakne raznim menadžerima i finansijerima? Kada je mogao dati BarCeloni moga je sigurno i Estoniji, mada bih naglasio da nismo imali sreće. Eto da mi je bio ponuđen Lekić Jugoslavija bi bila prvak sveta, a ne tu da gubimo od Estonije iako nismo imali sreće. Vidite izgubi ponekad i BarCelona kako ne bi Jugoslavija. – Završava obraćanje rezignirani gospodin Pižon.

Ostavite odgovor

